Rebecca - A Manderley-ház asszonya

Semmi újdonság nem következik, musical és Rebecca.

Reggel megnéztem félig a filmes verziót, de zavart, hogy senki nem énekel ugyanarra a szövegre :), és nem tetszett Maxim.



Helyre kellett hozni a dolgot, így nem lehet nekimenni a hétfőnek, ugye? :)



Ezer éve, hogy elolvastam a könyvet, végigizgultam.

Aztán cd-n hallgattam a német és angol verziót.

Aztán egészen Bécsig mentünk színházba, ottalvósan, és talán a legjobb 2 napot bécsi utunk volt.



Aztán bemutatták Pesten is és nagyon-nagyon szerettem. Azt hiszem, ezt is kívülről tudom. :)

3 Maximmal is volt szerencsém látni (plusz Bécs), mindegyiket szerettem, kettőt különösen, az egyik túl agresszív volt; és sokszor megnézem-hallgatom itt is.

Hiányzik, nagyon erős előadás élőben.





II. felvonás: https://www.youtube.com/watch?v=Lnq9JwjV9Ng