Nyomda

Óh, ez most duplán is meghatott!
Egyrészt mert nagyon sok nyomdám volt, imádtam és még ki is színezgettem mindig. Egy komplett irodám volt otthon mindig is. (Hol irodásat játszottam, hol tanítottam, hol fodrász akartam lenni, hol kávézóm volt a babáknak, stb,)
DE! Ebben a sorozatból, ha egyáltalán sorozat, biztosan van egy, amilyen nekem nem volt, de nagyon emlékezetes...
A medve...

Az alsós tanítónénim ( A kedvenc tanítóm és tanárom, tőle tanultam írni, olvasni, számolni is, még zongorára is vele jártam két évig, amúgy imádtam iskolába járni - sajnos pár éve meghalt, nyugodjon békében!) adott nekem sok-sok ilyet elsőben. Nagyon sajnálom, hogy az a füzet valahogy nem lett megmenekítve.
Minden ötödik pirospont után járt egy medve, azt hiszem. Rengeteg medvém volt!!! :)))

Lehet, hogy később ezért lett a medvemánia...? Erre eddig sosem gondoltam, csak most állt össze (?) :)