Könyvkihívás 7.

25-ös könyvkihívás
Eddig 8 könyvet olvastál el a tervezett 25-ből. Hátralévő idő: 116 nap.
32%

Valami nem stimmel, mert szerintem még csak 7-et olvastam el, a rendszer meg mégis nyolcnak számol... Ki érti ezt?


*egy könyv, amit a kedvenc íród írt, de eddig még nem olvastad*

A könyv egy fiatal harminc év körüli nőről szól, akinek magánéletével és karrierjével is látszólag minden rendben. Újságíróként, sikeres családanya és feleség ként is megállja a helyét, de mégis valami hiányzik az életéből.....figyelem, szenvedély, érzékiség, adrenalinnal dúsított élmények...de minden elkövetett bűnnek következménye van......

Ha minden igaz, minden eddigi Coelho-könyvet olvastam, ami magyarul megjelent. Nagyon vártam ennek is a megjelenését és azt is, hogy végre el tudjam olvasni.
Sajnos nagy csalódás volt, mintha nem is ő írta volna - úgy értem, hogy ez annyira más volt, majdnem olyan 'semmi' az egész. Viszonylag rövid könyv létére rengeteg töltelékszöveget tartalmazott, sajnos volt, ahol lapoztam.
A főszereplő nőt egyáltalán nem sikerült megértenem, pedig kitartottam és végigolvastam és próbáltam gondolkozni és belegondolni is, de sehol nem találtam rajta fogást. A férjet pedig főleg nem értetettem, túl meseszerű...
A téma pedig nagyon aktuális sajnos manapság, és fontos téma. Miért kerül sor annyi házasságtörésre, kit mi indít, mi zajlik le belül... Stb, stb...