Magyar napok – 6. – április 5.


Húsvét vasárnapja.
Ma vendéges nap volt és rejtvényfejtős. A második könyvvel nem sikerül igazán haladni, és még mindig belealszom minden filmbe.

Délután nézegettem néhány gyerekkori képet – nemcsak az enyémeket – és döbbenetes, hogy már most mennyire feltűnik, hogy mennyivel fiatalabb (és nem tudom milyenebb) voltam pár éve. Bele kell húzni.
Szabad levegőt nem túl sokat engedtem be a tüdőmbe, de nyilván tudok magyarázatot :), oltári erős szél fúj. A kaput nem lépem túl, egy ideje ha hazajövök nem járkálok ki, nagyon nem bírok mit kezdeni a – Na megjöttél, Na, hol vagy most?, Mit csinálsz, … kezdetű mondatokkal. Antiszociális lettem. Pont.
Ma újra szembesültem az idő múlásával, kicsi keresztfiamnak erősen rogyasztania kell, ha épp adni gondolna ’keresztmuternak’ két szúrós puszit. És nézem, hogy ingben jön, a gatyája nem tottyos neki térdig, azt mondja, hogy gyúrni jár és a munkatársáról sztorizik. Én csak nézek, hogy ki ez?! :)