A Fotel titka

Ma egy oldalon többféle fotelt mutogattak, hogy ki melyikre szavazna.

Voltak csinosak, szépek, modernek, azonban én ezt a nagy dögöt választottam, amit akár még így, szürkén is elfogadnék, mert a színeket meg jól viselné. :) És látjátok, párnák, plédek - ez való nékem.

A nagy, fetrengős fotelokat szeretem, amiben el lehet jól férni és lehet benne kucorogni. Nagy szívfájdalom volt, amikor otthon kikerült a lakásból (Bögöte) az óriási piros fotel, amiben még pár évvel ezelőtt is elfértem annyira, hogy simán tudtam benne aludni délutánonként.
Úgy érzem egy ilyen kárpótlás lenne számomra. ;)

Nem tudok mit kezdeni a mostanság divatos kicsi elegáns fotelokkal. Nekem a fotel nem arról szól, hogy jólnevelten ülök benne egyenes derékkal-háttal, lábam a földön. Nem ragozom tovább, nálam egyszer vagy nagy fotel lesz vagy nem lesz.