Utoljára az idei Valentinról

NA, dél körül erőt véve magamon bemerészkedtem a társadalomba, a való életbe, az emberek, a szívecskék, a minden közé. :) 
Túléltem, láthatjátok. :)
Hozzátartozik, hogy a február havi naptárkép pimaszul irritált reggel óta, nem is értem, pedig már nézem két hete és eddig nem idegesített, de ma reggelre állítom megnőtt a kép.! :)

DE, nem hagytam ennyiben a dolgot, vettem egy doboz konyakosmeggyet (nem megszegve a múltkori csokifogadalmat, ez emergency volt! :) ), és hát húha, isteni, máris jobban nézett ki a nap :)
Tudjátok, ez otthon nagy kedvencem volt és a Túró Rudi után ez hiányzott a legjobban. A Rudiról sikerült lejönnöm, de ez, ez cefetül hiányzott... De, semmi gond, megkóstolva átment a listán, sőt...!


És bementem a Body Shop-ba, mert volt egy kuponom, hogy olcsóbb legyen az arcomra a krém, és sajnos megszagoltam egy újdonságot, maga a mámor. És még szép is. Nem lehetett otthagyni, különben is jön a Napom, és hát na, a V-napnak is van előnye, mert az egész doboz olcsóbb volt, mintha csak a testápolót hoztam volna el a kuponommal, úgyhogy a végén majdnem ők fizettek nekem, csak hozzam. :) 
Kellett ez a lelkemnek, nem kétséges. Ja, és ugye van egy újabb dobozom így a kacatoknak. Ez sem utolsó szempont. :)


Aztán, hazaérve (bár alig fértem be az ajtón, mert a gyerekek létszáma megnőtt 2-ről 5-re, a felnőtteket már össze sem tudom adni, de abból is valahogy hárommal több volt), begyújtottam egy gyertyának és íme a nagy fogadalom (vagy elhatározás; vagy kihívás?), egy újabb, a maival lezártam a pocsék V-napok idejét. Jövőre másként lesz. Én mondom. :) Ámen...


Na, és most Bagira beüzemelte nekem  a Valentin nap filmet, mivel a tv-ben érdekes a felhozatal, a West Side Storytól egy thrillerig minden van.