Szelfiség

Ez tetszik, erre már én is gondoltam, mert többeknél olvastam. Én nem is posztolnám, de mindenképp érdekes lehet, hogy naponta milyen az ember arca és egy év alatt ez milyen.


D. Tóth Kriszta
20 mins · 
Kísérletbe kezdek. Úgy döntöttem, hogy mostantól pontosan egy évig, vagyis a 41. születésnapomig minden nap posztolok magamról egy photosopmentes, szűrőmentes, retusmentes, sminkmentes képet. Kíváncsi vagyok, hogy mennyit változik egy negyvenéves nő arca 365 nap alatt. Milyen télen, milyen nyáron, milyen ha boldog, milyen ha beteg, milyen ha kialvatlan, milyen ha kipihent, milyen ha gondterhelt, milyen ha felszabadult, milyen ha bal lábbal kelt föl, és milyen ha jobbal. Mindenféle módosítás nélkül, a maga nyers valóságában. Hölgyek, urak, ez itt a "Negyven éve a Földön szelfi challenge". Ez az első nap, gyertek velem!

https://www.facebook.com/dtothkriszta?fref=nf