Flow

Na, sokkal okosabb nem lettem, mert pont ott hagyta abba, amikor már az jött volna, hogy 'hogyan?'! :) Mindenki ezt csinálja.
Addig már magam is eljutottam, hogy akkor a legjobb, amikor olyat csinálok, amit szeretek. Akár munkában is tud(ott) olyan lenni, amikor éreztem, hogy most jó, szeretem amit csinálok. 
Vagy amikor kreatívnak lehet(ett) lenni.
Ezt Csíkszentmihályi nélkül is tudom. De hogyan, az a kérdés, hogy lehet minél többször a flow-zónába kerülni.? :)


/Csíkszentmihályi Mihály arra a kérdésre keresi a választ, hogy "Miért érdemes élni?" Úgy véli a pénz nem tesz bennünket boldoggá, így olyan embereket tanulmányoz, akik örömet és tartós kielégülést találnak olyan tevékenységekben, melyek előidézik az áramlat, vagyis a 'Flow' állapotát./

Akit mélyebben érdekel, most találtam meg a teljes könyvet:
Csíkszentmihályi Mihály: Flow. Az áramlat
http://osono.ro/uploaded/files/file_954a04a7eb.pdf