Tegnap

Tegnap hosszú hetek után újra kisütött a nap és csodaszép tiszta égboltra keltünk, meg 0 fok környékére.

Annyira csalógatóan sütött a nap, hogy összekaptam magam és nekiindultam. Londonba mentem, remélve, hogy hátha mégsincs zsúfolási. Tévedtem, addig volt. Nem is maradtam sokáig. 
A Hyde Park egyik sarkában most is megcsinálták a karácsonyi bazárt (kevés és igazán szép vehető díszekkel, rengeteg kajással és igazából egy közepes vidámparkkal). Megnéztem, ámultam, bámultam, ettem egy igazi kürtös kalácsot (áh, de szeretem) a magyaroknál, aztán megsajnáltam azt a rengeteg felakasztott plüssállatot. :( Szívesen megmentettem volna egyet, de lőni, na azt nagyon rosszul tudok azzal a puskával, csak az itthoni nurf gun-nal megy jól a műanyag kuglira másfél méterről. :) Kosárra dobni van amikor sikerül, de itt cselesen kellett volna azt. Szóval minden állat ott maradt tovább sínylődni rémes.

Utána még sétáltam elég sokat, de nem volt kedvem újabb tömegbe menni, úgyhogy még ittam egy jó kávét, miután túltenni próbáltam magam az anti télapós felvonuláson.

Mutatom a nap nagyját képekben. :)