Szenteste 1.





Na kérem, hát az első szentestém meg is volt, 23-án délután háromkor. :) Elképesztő ajándékot kaptam, és ráadásul kettő olyat, amire nagyon vágytam. :) Tudjátok, hogy az imádott fényképezőm rég elromlott, sokért megcsináltattam, de nem lett jobb. Nos, hát kaptam egy csinosat (a kép nem adja vissza jól az igazi szépségét). :) Ő lesz Csinoska. :)
Aztán sok helyre vágyom, de Edinburgh-ba nagyon. Hát, van egy repülőjegyem márciusra és egy szállásom 2 éjszakára... :)


Utána elvágtattunk Hever-be, a karácsonyi pompát megnézni, pár kép sikerült is, nagyon szép volt (úh, mennyi csodás karácsonyi dísz...) , utána még vacsiztunk, aztán megjöttünk. Jó volt. :)

képek:https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/Hever02?authkey=Gv1sRgCNLy29CZsrTkjAE

A bőrönd még nem az igazi állapotában van, és nehéz is átéreznem, hogy pár óra és repülök és szerét ejtem a 2. szentestének, majd a 3-nak. :)

Békés, boldog karácsonyit nektek! :)