Pályázat - karácsonyi dísz

Az alábbi pár sorba múltkor botlottam bele:

Fura ügy ez a karácsonyfadíszekkel. Kevés dolog marad érintetlen az évek során. Kevés az olyan szál, kevés az olyan tárgy, amely könnyűszerrel szolgálhatná mind a gyermekkort, mind a felnőttkort. A gyerekruhákat továbbadják, vagy becsomagolják az Üdvhadsereg számára, a Donald kacsás karórának elpattan a hajszálrugója; piros cowboycsizmák elkopnak. A levéltárcát, amit az ember az első táborozás kézimunka-foglalkozásán készített, Lord Buxton-tárca váltja fel, s a piros játék vonatot felnőttesebb játékok – autók, teniszütők vagy esetleg ezek az új tévés játékok. Csak kevés holmi van, ami hű marad az emberhez. Talán néhány könyv, egy szerencsepénz vagy egy folyton gyarapodó bélyeggyűjtemény.
És a szülői ház karácsonyfadíszei.
/Stephen King/

Szóval elolvastam és aztán rögtön eszembe jutott néhány otthoni díszünk, vagy nekem a sajátjaim a kis lakásból, amik idén (is) dobozban szomorkodnak, mert nem csinosíthatnak... Soknak van már története, de inkább személyhez fűződnek és nem is pont annyira a házhoz, de közben meg mégis.

Szóval, arra gondoltam, tudom, még nagyon sok idő, amire otthon ezek előkerülnek, hogy akinek van kedve ennek kapcsán egy fényképpel és a hozzá fűződő pár soros élménnyel-emlékkel nevezni nálam (e-mailben), annak emlékül ajándékozok stílszerűen egy angol módis díszt. :)

A történet jöhet bármikor, már előre, de legkésőbb szentestéig (hiszen lehet, hogy épp akkor ugrik majd be az emlék ott a fa alatt...) és a fényképet meg várom hozzá majd a karácsonyi időszakban, de még idén - 2014. december 31. éjfélig (magyar éjfél).
Hogy az én díszem hogy jut el, az legyen az én "gondom". :)

A képeket szívesen megosztom itt, ha engeditek és aki beleegyezik a történetet is - persze név nélkül -.

Hát várom kíváncsian, hogy mi érkezik! :)

Persze én is fogok írni és fotózni, de csak az ünnepek után, de még idén. :)