Fordult a kocka

Minden játékban (is) veszíteni szoktam, főleg ha gyerekkel játszom. :)
Pókerban is mindig elsőként fogyott el minden zsetonom, főleg azután hogy tudatosan gondoltam játszani. Amíg azt sem nagyon tudtam, hogy mit csinálok - kivéve, hogy ezt blöffnek álcáztam :) - olyan lapjaim jöttek (néha), hogy még a nagy pókermester is meglepődött. :)

Na, de mondom, néha felcsillan a szerencse pillanata, mint például tegnap délelőtt, amikor egy lendülettel három kockával csupa hatost dobtam. :)



Na, nem egyedül töltöm így az időt délelőttönként, hanem a felső képhez tartozó kicsi mancs és lábikók tulajdonosa most épp orrmandulaműtét után van, elvileg ezt hívják lábadozásnak, ő meg nagyon élvezi, hogy itthon lötyög(ünk)... ;)

Egyébként el kell mondjam, hogy bár ezt mostanság elég kíméletesen megoldják, de így sem túl kellemes, és ez a kicsi mocsóta nagyon stram és türelemmel viseli az egész parádét.