Adventi naptárok

Az elmúlt nem tudom mennyi évben nem kevés adventi naptárt legyártottam, de azt hiszem magamnak egyet sem. Na, majd jövőre. :)

Aki már csinált ilyet, tudja, hogy nem egyszerű... Nem egyszerű kigondolni (bár ez még a könnyebbik oldala), legyártani, időben elkészülni, időben odacsempészni, ahova kell..
Kitalálni és eltalálni 24 különböző dolgot... Vajon örül-e neki a másik...? Tetszik-e majd? Értékeli-e...? Meg úgy egyáltalán...?

Idén a két kis mocsóta ilyet kapott, amit úgy készítettem el, hogy ha az utánam következő generáció is majd úgy gondolja, használni tudja...


Ja, kérem, két gyerek van, és az ajtónak két oldala... Belül is lóg egy pontosan ugyanekkora... Aha, ez 2 fenyőfát jelent, és 2x24 zsákot... Anyagból, varrva. :) Azt hittem, sosem érek a végére... Naponta más van, de legalább naponta ugyanaz a kettőnek, mert (néha) van esélyegyenlőség. :)

De sikerült... Első reggel még kicsit megilletődötten nézték, hogy mi lehet... (nem volt megoldható lentebb tenni neki, de megoldjuk - vagy én emelem vagy a kanapé segít, a másik föléri)

Aztán tegnap reggel Alex pattant ki az ágyból, hogy újra lehet nyitni, ma pedig ez a kicsi mocsótácska, hogy 3-a van! :)

És íme a saját androidos, google playes hiányban szenvedő applikációm, tehát mennyit is kell még aludni karácsonyig? :)

Nem bíztam a véletlenre, nem tudjuk elrontani, oda-vissza (szószerint) számoljuk a napokat karácsonyig. :)