Hangok

Hoztam egy cikket, este olvastam, sok helyen egyetértek.
"Lángszóróval Kodály országában"
http://nol.hu/kultura/a-muzsika-rangja-1499975

A zeneoktatás tényleg borzalmas (ahogy a test nevelése is). Hogy tudok kottát olvasni és értem a szolmizációt, az nem az ének-zene oktatásnak, hanem az öt év zeneiskolának köszönhető. Ahogy abban is biztos vagyok, hogy nagy szerepe volt mindennek abban, hogy a zenét megtaláltam magamnak, az én zenémet. 
Most épp ez szól: /Mi Mancherai - Josh Groban/

És az, hogy a zeneiskolának nekimentem, abban pedig két embernek volt nagy szerepe, az egyik a drága nagyanyám, mert megmentette családon belül a testvére zongoráját, a másik pedig az általános iskolai 1-3. évi tanítóm, aki szolmizált és énekelt velünk nagyon sokat, és a Muzsika hangjából tőle tanultam először, hogy Dó, a sorban az első hang... :)
Mindkettő már égi zenét játszik, és tutira egy kórusban...