Vasárnapi izgalom


Hú, nagyon izgulok ma este Dénes miatt! :)) /Pál Dénes döntős a Sztárban sztárban, aminek ma lesz vége./

Össze-vissza számolom és nézem az órát és kb. minden harmadik alkalommal el is rontom: ugye ma reggel állítás volt, otthon meg egy órával amúgy is előbbre vagytok. Főleg azért izgulok, mert olyan, mintha élőben tudnám követni a dolgokat, ami félig igaz is.
Biztos ami biztos, a tévét már beüzemeltem és nem is kapcsolok el a tv2-ről... :)

Van magyar tévénk, de az Panni néninél van, és hát amikor ő nézi, akkor ugye én nem. De, mivel lassan négy órája Sámuel-mentes övezet lett a ház (Jutka és a mocsóták+Panni néni hamarosan repül Bécsbe, onnan mennek Győr mellé; Robert meg még nem jött meg az írektől, a lányától - én azért megyek csak holnapután, mert nekem volt először jegyem, mert akkor még az volt a legalkalmasabb időpont, csak közben úgy alakult, hogy nekik menni kell Győrbe, és nekik meg a mai nap volt olcsóbb, ilyen ez). Szóval én rendbe vágtam a házat, így már alig maradt dolgom, tehát a keddi repülésig tudok pihenni.
De a fő lényeg az, hogy végre tudom nézni azonos időben az adást, és nemcsak három nappal később darabokban vissza a youtube-ról, mivel a tv2 blokkolta a külföldön lévőknek a láthatást... :(
Fölvettem az ünnepi mackómat, hajat is mostam, most márcsak várok. :)


Na, kérem, szóval, aki nekem drukkolna bármiért, az ma drukkoljon Dénesnek :) Én innen szavazni sem tudok, úgyhogy ha még egy sms-t is elküld rá, akkor jövök neki egy csokival (de csak, ha szavaz és Dénes nyer! :) )

Szeretem nagyon a hangját, meg amit csinál, úgyhogy drukkolok neki nagyon. :)
/Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy nagy bajban lennék, NagySanyi végig bentmarad.../