Pótlok :)

Nem tudom, hogy fogok reggel felkelni, de megint nagyon elfoglaltam magam. :)


Végre van fönt néhány Sztárban Sztár (II.) a youtube-on (mert hogy a tv2 csatornáját, a honlapról nem tudom nézni, mert idegen országban tartózkodom...), és hát na, rákattantam erre-arra. :)


Valamelyik héten, nem rég volt a fiúk produkciója: Backstreet Boys - I want it that way...
A dal rémlett, de a többiek már kevésbé, nem csoda, épp lecsúsztam róla kamaszilag, mert már kiöregedtem belőlük. :)
Pedig ebben az időben, vagyis kicsit korábban, a faluban már volt a kábeltévén átmenetileg music tv, bizony! És a gyerekkori barátosnémmal (Vanda) nagyon tudtok ájulni ettől-attól, mondom én, rajongani tudtam. :) Nos, ő kezdte nagyon az East 17 rajongást, és a már említett adóról szedegetett föl videókazettára ezt-azt, és hát na, egyvégtében azt néztük. :) nyálas egy alakulat volt, az tény. (a videokazettáról jut eszembe, egyrészt, hogy mázli, hogy nincsenek fiatal blogolók, mert magyarázhatnám, hogy mi is volt az; másrészt pedig ebben az időben néztük meg naponta kétszer a Házibulit. :) )


Szóval Backstreet Boys: utána kellett néznem a wikipédián a dolognak, mert nehéz volt elhelyezni magamban. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Backstreet_Boys



Az egész nézősdi kezdődött a Sztárban Sztár produkcióval - oltári! :) Már megnéztem néhányszor, de Hevesin még mindig nagyon kell röhögjek :)
https://www.youtube.com/watch?v=xIRlgWe1FBQ

és az eredeti (ajánlom mindkettőt megnézni, mert akkor tényleg látni, hogy milyen klasszul el-kapta egy-kettő legény az ízét a dolognak): https://www.youtube.com/watch?v=4fndeDfaWCg

És ha már szóba került, tessék, ez volt Vanda kedvence, és főleg az egészből a Tony (ha jól emlékszem a nevére, amelyiknek belóg a tincs):
https://www.youtube.com/watch?v=AIui-eKxAec
meglátszik, hogy nemrég töltötték fel, azért ilyen alacsony a nézettsége :)


Nem néztem még mindent végig, de megint elmondom, Dénesnek drukkolok most már jó ideje (miután NS-t hamar elbúcsúztatták).