Hát, akkor nézzük meg :)

Novemberben magyar-os koncertra megyek, nem sokat merengtem a kérdésen, na jó, azért egy órát kb igen, meg meg kellett nézni a Sámuel-naptárt is. :)

Szóval: Bereczki Zoltán - koncert Londonban

Photo: :-)

Pár éve, amikor az igazi musical-életem beindult, nagyon nagy rajongója volt, nagyon bírtam. A nagy hírnév azonban azt hiszem nem tett neki jót, de hátha maradt még valami az igazi jó részéből és akkor ez egy nagyon jó este lesz. /Egy olyan csapat szervezi, akik kifejezetten Londonban és a környéken élő magyarokat akarják szórakoztatni. Tegnaptól lehet jegyet venni, és nagyon sok a lelkes örömködő a facebook-on. :) /
A legelső szóló karrierje mondhatni megbukott anno (nagyon rég), aztán a színház révén óriási rajongótábora lett (abban az időben ezen nem is volt mit csodálkozni, nagyon oda tudja magát tenni és nagyon maximalista), és akkor újra kezdte a szóló karriert is. Emlékszem, amikor sok éve az első ilyen önálló koncertjén ájultam magam alá a Pataky-ban (művház Pesten), és gondolom napokig ájult is maradtam. :)
Aztán még később ott voltam a nagy Arénás koncertjükön is, az is egy jó este volt. 

Hát, hajrá Bezoka, a jegyem érkezik napokon belül postán, húzz bele. :)