What?

Na kérem, gőzöm nincs, miről írnak itt a cikkben. :)
http://www.nlcafe.hu/csalad/20140903/szuperdada-modszer-kartya/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=nlcafe&utm_campaign=20140903

Az esetek 99 %-ában simán mennek a reggelek (az 1 % az, amikor J itthonról dolgozik... :) ). Ehhez én kell összeszedett legyek, és ha én az vagyok, a gyerek is az lesz. Mind a kettő, én ebben biztos vagyok. Sima reggeleink vannak (bár most, hogy ezt leírom, lehet, hogy holnap máris kapkodás lesz :) )
Ezt egyik gurunál sem olvastam ki, csupán tapasztalat kérem, Tapasztalat és Józan Ész. :) Az első ciklusban még időnként a pelenkázás bekavart, de most már tanulva ezekből biztonsági tíz percekkel élek, tehát ha minden túl simán megy, maximum 10 perccel több ideje marad a két mocsótának bandázni az iskola udvaron. :)
Elég idejük lesz a  még kapkodós reggelekre, ezért inkább 5-10 perccel korábban fel is keltem őket, ha esetleg valamelyik még aludna, de van idő mesére, normális reggelire, stb. Persze ez így elég rózsaszínűnek hangzik, ezért elárulom, hogy azért elmondom időnként kétszer-háromszor is, hogy öltözz már fel, menj el pisilni, stb... De minden reggel ugyanaz a sorrend, és azért ez egy pár hét alatt beáll. És persze, hogy ne bambuljon a gyerek öltözés közben, pause-t nyomok a távirányítóval.

Annyi van ezekből az okos cikkekből és fele azt sem tudja, miről beszél-ír. Lehet, hogy kellene nekem is már rittyentenem valamit, mert én legalább testközelből tudom, hogy mennyi az annyi. :)