Mary Poppins

Ezt a című posztot már rég meg akartam írni, de mindig elmaradt, közben meg mindig elő-előkerült újra, és kissé átalakulva. 
Először akkor akartam írni, amikor elhatároztam, hogy a Mr. Bank-os film után megnézem a Mary Poppins-ot is újra. Ez meg is történt és akartam is linkelni. Az egyik kedvenc dalom az egészből: Fedd the birds:
És aki már látta a Bank-os filmet, annak egy kicsit más megvilágításba is került:

Ez volt az első kör. :) Aztán egyik délután kint voltunk az udvaron és a semmiből olyan szél jött, hogy mindent vitt (épp rajzoltunk meg vízfestékeztünk), mire mondtam, hogy honnan ez a szél, vagy talán jön a Mary Poppins a keleti széllel? :) Alex nagyon felkapta a fejét, és kérdeztem tőle, hogy tudja-e ki az a Mary Poppins. Édes válasz jött, amit el is tettem magamnak:
- Igen, az Te vagy Berni. :)

Aztán a héten olvastam egy cikk-félét, ami szerintem első olvasatra olyan, mintha filmet olvasnánk vagy nem is tudom, de közben meg sajnos nagyon is létező dolog. A sajnos-t szerintem értitek, miért írom.