Filmek

Ezzel a témával is lemaradtam, ejnye.

Valamelyik hétvégén egyben néztem meg a három részes Tűzsivatagot.
A három részes sorozat története 1962-ben kezdődik. A Tűzsivatag szívében, Wadi Bashirban lezuhan egy helikopter. A gép dúsgazdag tulajdonosának, Marcelnak csak a kisfia, René marad életben. A fiút a sivatagi ország uralkodója megtalálja és elviszi a házába. Az emir Ben néven saját fiaként felneveli és országa jövendő uralkodójának tekinti. A baleset után 25 évvel az ifjú herceg megtudja származásáról az igazságot. Egyetlen célja, hogy kiderítse, ki és hol él az édesanyja. Megszökik és Montecarlóba megy, ahol a hatalmas vagyonnal rendelkező Christine második férjével él.

Sokadszor újranéztem ezt: 
10 dolog amit utálok benned
Biancát hiába hívják randira a környék legmenőbb srácai. Nem mintha túlságosan tartózkodó lenne, de morc apja a fejébe vette, hogy míg Bianca nővére, Kat otthon ül, húgának is tilos a bulizás. Kat azonban kiállhatatlan, goromba pokróc, nincs senki, aki ki merne kezdeni vele. Amíg színre nem lép egy srác, aki jobban akarja Biancát a többieknél. A csöppet sem szent cél érdekében felbéreli Patrick Veronát, ezt a rejtélyes múltú, rettenthetetlennek látszó fiatalembert, hogy csábítsa el a mogorva Katet. A terv nem egyszerű, de végrehajtása sokkal bonyolultabb. Újabb szerelmes ifjoncok kerülnek elő, a párok kicsit átrendeződnek, senki nem ért semmit és végül hátha mindenki rátalál arra, akit megérdemel.

"Gyűlölöm a szavaidat, a hajadat, s amit érzel,
Gyűlölöm, ahogy vezetsz, azt is, ahogy nézel,
Gyűlölöm cipőd, s ha átjár tekinteted tőre,
Gyűlöletem oly heves, hogy rímet hányok tőle.
Gyűlölöm, gyűlölöm, ha hazudsz, és azt is gyűlölöm, ha nem,
Ha miattad nevetek, vagy ha könnyes lesz a szemem.
Gyűlölöm, ha nem hívsz fel, ha nem nézel felém,
S gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek egy cseppet sem,
Szemernyit sem, nem gyűlöllek én."

Aztán elkapott egy sorozat, de úgy igazán, az elmúlt héten alig aludtam :)
Gran Hotel
1-2. évad magyar szinkronnal totál megnézve. A 3. évadot neten összevadásztam, de csak az első pár rész van szinkronizálva, a többi spanyolul megy és itt-ott van rajt magyar felirat, úgyhogy azt közben feladtam és csaltam kicsit, megnéztem a legutolsót a 3. évadból. Kedvemre való a vége. :) Jövő héttől újra lesz az M1-en, tehát folytatom, vagyis újranézem, mert én előbbre tartok. :)

A "Grand Hotel" című sorozat, melyet Spanyolországban "Gran Hotel"-nek hívnak, 1905-ben játszódik. A film bővelkedik a látványos helyszínekben és az extravagáns kosztümökben. Látványvilága és cselekménye miatt nem véletlenül az angol Downton Abbey sorozathoz hasonítják. Az izgalmas történet középpontjában egy férfi áll, aki egy gyönyörű szállodába utazik, hogy utánajárjon, mi történhetett eltűnt lánytestvérével. Az események előrehaladtával a férfi beleszeret a szállodatulajdonos lányába.
A filmet XIII Alfonz Spanyol király káprázatos Santanderi kastélyában, a Palacio de la Magdalena-ban forgatták.

És itt még nem ért véget a sorozat mánia, néhány (kb 6-nál azért abbahagytam) részt kellett újra néznem a Hart of Dixie-ből is, és akkor arról még nem is beszéltem, hogy milyen nagyon hiányzik a Szíved szállodája, amiből ezután kell magammal hozni.

Láttam még egy-két félig filmet, de azokat végig sem néztem, mert nem tetszettek, úgyhogy nem is írnék róla.