1

Okoskám 1 éves lett :)



Ha hinni lehet a blogomnak, ma egy éves. :)
Jót mosolyogtam saját magamon, mert ahogy visszakerestem, hogy hogy is volt pontosan saját magamat olvastam.
Másolom az egy évvel ezelőtti nagy bejelentést a születésről:
"...én meg boltoltam egy jót a T-Mobilban nagyon-nagyon jó üzlettel. Így történt, hogy most már egy kisképernyős akármit is hurcolok magammal, amivel még nagyon béna tudok lenni, például alig tudom felvenni, ha valaki hív, vagy kinyomni, tehát ha valaki a 30-ason keres, ne lepődjön meg, ha fura dolgokat művelek. A kis aranyoska: .
Tehát most már én is huzigálok, koppintok, érintek, bénázok. :) Például annyira szép csengőhangot találtam rajta, hogy valamelyik nap is hallgattam, hogy milyen szép zene jön valahonnan, mi lehet az... Engem kerestek, és nem jöttem rá, hogy csörgök..."

No, egy év alatt a helyzet nem lett sokkal másabb :)
Bár ez így nem is igaz. Mert Okoska sokat segít. Na jó, felvenni még mindig furán tudom, viszont már csak vele fényképezek, mivel a fényképező sajnos csak nem lett jó anno a 15e-es szervíz után sem, újat venni meg még nem tudtam. Azóta rájöttem, hogy zoomolni is tud és már a videót is feltudom venni.
Az SMS-eket is jól kezeli, mert emberenként gyűjti, tehát így is könnyebb.
A wifi-nek köszönhetően (letiltva a mobilhálózati adatokat) a fényképeket hamar át tudom tenni bíborkára vagy pillanatok alatt e-mailben elküldöm. De egyre jobb vagyok az alkalmazásokkal és sajnos játékot is találok rajta rendre. De nagy segítség a tanulásban is, mert prímán szótáraz.
Szóval Isten éltesse sokáig Okoskát és kívánom, hogy még sokáig bírja a strapát... :)