Virágözön

A virágpompáról, amire az előbb utaltam.

Ahogy a Cadogan Hall felé tartottam a buszmegállóban ez tűnt fel először:
ez egy magas háznak a fala, függőlegesen beültetve virággal, elképesztő volt.

Aztán megfordultam és megláttam ezt, ami egy butik fala volt:

Itt aztán már futni kellett, de a gála után - főleg, hogy a buszra sokat kellett várni - felmértem a terepet. Itt van minden kép, amit tíz perc alatt a környéken sikerült lőni:


A kirakatban volt egy nő egy kötött pulcsiban, és annak a mintája volt egy táskán is, és élő virágból kipakolva az utcára (megszokva a magyar mentalitást korán felötlött bennem, hogy vajon hogy mernek ennyi drága virágot ide kitenni...)

De ez a butik elképesztő volt. Belül volt egy pálmafa, és úgy csinálták meg, hogy a lombja 'kilógott' az utcára. Majd elájultam. :)

A modell-babák amin csak úgy ácsorogtam, mintha szőnyeg lenne, virágokból volt kirakva: