Postcrossing

Magyarországról meg/vissza/hazaérkezvén várt egy lap Moszkvából, ez volt a 15. lapom, amit kaptam.

Aztán ma megérkezett 3 újabb szerte a világból. :) Lássuk sorban:

A 16-os a nagy USA-ból jött. Kicsit fura, vagyis nem is kicsit. Semmit nem írtak rá, de van rajta sok bélyeg meg matrica. És amúgy egy katona van rajta. Lehet, hogy nem egyértelmű a profilom... :)


A 17-es Moldova-ból jött, ez kedves, egyrészt mert vette a fáradtságot a Svetlana, hogy olyat küldjön, amilyen fajtát szeretek. Írt néhány kedves dolgot és még szép nyarat is kívánt.

A 18-as is kedves, Hamburgból jött, amelyről az is kiderült, hogy a küldés napján napsütés és 16 fok volt. Azért kaptam ilyen lapot, mert ő is szereti a teát és kávét és gondolta, a bögrék tetszeni fognak. :)
Megnéztem a küldő adatlapját, már 224 elküldött képeslapnál tart és mégsem sablonosan küldött. :)

Hát ez a jelenlegi állás, én pedig tegnap újabb három lapot indítottam útnak Russia felé... ja, megint. :)

Mutatom őket:
Az egyik híres emberekről akart lapot, a másik szereti a térképeket, a harmadik pedig külföldi utaztatásban dolgozik, magyarul idegenforgalomban, és érdekelték a külföldi ételek. Ezért megkapja a gulyásleves receptjét angolul. :)



És megjött a májusi statisztikám is:

Hello Bernadett!
In May your mailbox was happy 6 days!
Here are some more statistics about your account in Postcrossing:
Your numbers
 MayEver
Postcards sent915
Postcards received813
 
Country ranking
 Rank
By sent4232nd
By distance5978th