*Nincidő*

Múltkoriban Matthew-től többször is hallottam, hogy - *ninc idő* ... akármit kérdeztem, hogy csinált-e ezt, vagy azt a bölcsiben, azt mondta, hogy nem, mert *ninc idő*...  Sok mindent elmondott, hogy mire nem volt a végén hozzátette, hogy csak hazamenni volt idő. :) Még szerencse, hogy arra legalább volt - mondom én. :)

Aztán másnap Alex-től is hallottam ugyanezt, hogy amit akart be tudott-e mutatni az iskolában (minden pénteken van nekik Show & Tell - ami annyit jelent, hogy amit otthon csinálnak, elvihetik és bemutathatják. Nagyon szereti ezeket és nagyon készült, hogy az akkor aktuálisat bemutassa. De nem volt idő...

Négy- és hatéves gyerekekről van szó, akiknek az életében már most ennyire jelen van, hogy NINC IDŐ...

Aztán mióta végre heti angolórám van, én is azt érzem, hogy rohan az idő és nincidőm semmire...