Napihepik

Kicsit elmaradtam ezek közzétételével, pedig azért jutott egy-egy az elmúlt napokban, íme néhány:

Elfogyott minden kávénk, így aztán ki kellett nyitni a vésztartalékot, egy igazi Illy-t, hát kérem szépen, amúgy is szeretem a frissen bontott kávé illatát, de ez még valami annál is Igazibb volt... :) Na, meg a kávé is.

Aztán Matthew megint orvosost játszott (erről majd mesélek bővebben), és a mostani receptjén az szerepel, hogy Berni Samuel és hogy öt napig maradjak ágyban. :)

Tegnap, szombat lévén megkezdtem megvalósítani a nagy elhatározást, hogy a szokásos kóborlás mellett pár órát a könyvtárban töltök, ahol nincs más választásom, mint csak a tanulással foglalkozni. :) Ahogy öregszem, mind lustább diák lennék amúgy, talán mert már unom a sokféle tanulást (?). Na, de előtte kellett egy kávé, mert még mindig van a Starbuckos kártyámon (ezek a legjobb ajándékok). Sajnos a kedvenc vaníliás macchiáto már nem kapható, mert elfogyott az íz - tehát nemcsak nekem ízlett, de a mogyorós sem rossz. Mutatom ezt is, meg azt a szépséget, ami véletlenszerűen magasodott fölém egy kerítésen kihajolva az utcán (azért véletlenszerű, vagy talán nem is az, mert egy megállóval hamarabb szálltam le a buszról a nagy napsütésben. 


És a hét fénypontja: a teljes Sámuel-csapat Legoland-ben van, mert starwars-os hétvége van, így már reggel negyed 9-től EGYEDÜL vagyok. :) Kedvemre ideteszem magam meg odateszem magam, főleg a gyerekszobai nagy döglős kanapén a tévé elé, és nem a mesecsatorna szól, hanem a mozicsatorna angol felirattal, na nem új filmek most éppen, de a kedvenc Meg Ryan-nel. Már túl vagyok a Szerelem hullámhosszán, most megy A szerelem hálójában. Hát így mulatok ma. :)