*nagyon tegnap*

Így az esti órákban vajon kinek ugrik be először, hogy vajon a *nagyon tegnap* az mikor volt? :)

Igen, egy újabb gyöngyszem Matyustól, ma mondta valamire az óvoda utáni játszótéri öt percet megvalósítva. Erről nem tudom írtam-e, mármint az óvoda/suli utáni játszótérről... Van arrafelé (hazafelé jövet) egy kisebb játszótér, jó idő esetén kifejezetten jól jön. 
Kis kergebirkák az ovi-iskola után, mindenkinek jobb, ha ott még lemozogják magukat és 'kidühöngik' magukat, mármint jobb, ha ez Ott történik és nem itthon. :) 
Na, de most nem ez a lényeg, hanem valamit éppen mesélt és az időérzéke még űz vele tréfákat, főleg az ahhoz kapcsolódó kifejezések - minden nyelven.

Íme néhány a csokorból:
- Berni, te tudod azt, hogy amikor én kisbaba voltam, akkor ...

- Berni, te tudod azt, amikor én nagy voltam, akkor csináltam...

- Matti, miért ...?
- Én nem csináltam azt. Csak tudod mikor csináltam? Amikor olyan nagy voltam, mint Alex...

- Berni, te tudod azt, hogy voltam ott yesterday?

- Berni, te tudod azt, hogy az nagyon tegnap volt?
- Mi volt tegnap?
- Hát nagyon long time ago.
- Úgy érted, hogy nagyon régen...
- Igen, az nagyon tegnap volt.

- Gyere, csináljunk...
- Majd yesterday, de nem most... :)