Windsor 3.

Múlt vasárnap a kicsi Sámuelek a mamijukkal Legoland-ba mentek megint az éves jegyükkel (ami Windsoron túl van kicsivel), én meg az éves jegyemmel Windsor Castle-be. :)

A képek:
https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/Windsor3?authkey=Gv1sRgCKiStOz3gIO21QE

11 előtt értem oda, épp vonultak befelé az őrségváltásra:

Aztán mire kiváltottam a napi jegyemet, már vonultak is kifelé. (itt még mindig a sorban álltam).

Átjutva a biztonsági vizsgálaton is, és miután egy jóleső "welcome back"-kal köszöntöttek, a királynői üdvözlet következett: 


Nagyon szép idő volt egész nap, hosszasan sétálgattam, nézelődtem, a babaházat még mindig nagyon szeretem. Hihetetlen pompa és gyönyörű ajándék lehetett annak idején.

A kert is gyönyörű még fentről is, amennyit látni belőle. 

Ehhez kapcsolódik egy érdekes cikk közeli képekkel: 

Később csak a wc-re indulva egy kisebb őrségváltásba botlottam, majdnem szószerint értendő:


A State Apartement-et is szeretem, nagyon fennkölt és ahogy a kivetítőn időnként mutatnak egy-egy állami eseményt, hogy a diplomáciai és egyéb meghívott vendégek hogy szoktak ott megjelenni, egészen megindító, hogy átmegyek ugyanazon az ajtón, mint az xy stb... Tudom, ők is csak emberek, mint én vagy ti, de az érzés mégis valahogy más.
És pont az én kirándulásom előtt pár nappal volt nagy banzáj:


A délutáni kószálás során pedig ráleltem és végre hosszú hónapok után ehettem ilyet. :)


Klassz nap volt, szeretem az ilyeneket... :)