Napihepik

Ezeket múlt heti szép pillanatoknak szántam, csak aztán nem volt időm feltölteni őket, vagy elmaradt, ezért most hozom őket egyben.

Ez azért volt fontos, mert a két 'kislányka' előtt megyek el naponta többször és már kíváncsian vártam, hogy mikor.... :)



Ez egyik reggel a bölcsiből hazafelé vigyorgott rám vissza, amikor épp tele volt a fejem ezernyi gondolattal és egyszercsak fölnéztem az égre, és ott volt(ak) :)




Aztán egyik délután a bölcsiből hazafelé kitértünk egy játszótér felé, mert miért is ne :) Senki nem volt rajtunk kívül, a nap hétezer ágra sütött. És tessék nézni ezt a csúzdát, ezen én is lejöttem (de nem egy selfie jön), és isteni érzés volt (menjetek el csúzdázni!). Először nem akartam, mert attól tartottam, hogy beszorulok :) De Valaki annyira léccivesezett, hogy nem lehetett ellenállni :)