Napihepi

A szünet sokadik napjánál tartunk, ezért változatosságként elmentem a fiúcskákkal játszóházba. Jó sok másznivaló, óriási csúzda, két óra színtiszta dühöngés. :) Jó móka volt, és jön a hepi része, erőt vettem magamon és 3-4 alkalommal átmásztam mindenen és fel a magasba, mert a legvégét, a nagy csúzdát nagyon szeretem. :)

Aztán utána hagytam, hogy eltemessenek a kislabdák közé (akinek fáj időnként a dereka-háta nagyon ajánlom a kislabdákon fekvést, tényleg nagyon jól esik), amit nagyon élveztek, na ná! :) Ahogy ők mondták: Eldugtuk a Bernit... :)
Nem volt könnyű dolguk, mert azért nem épp egy alföld-alkat vagyok, mint tudjuk. Na, és szinte el is aludtam ott és egyszercsak azt vettem észre, hogy már nemcsak ez a kettő próbál eltemetni, hanem még másik 4 kis bogárszemű is, tehát nemcsak nekem volt ez hepi. :)
Van fényképem is, de még gondolkodom, hogy nyilvánosságra hozom-e :)