Emlékkel

Minden év március 27-jén sok minden jut eszembe, az egyik legfontosabb legdrágább és legkedvesebb nagymamám születésnapja, aki a mai napig rengetegszer eszembe jut. 1921. március 27-én született. Abban az évben húsvét vasárnapja reggelén...


A költözéskor is kezembe akadt az emlékkönyve, amit mindenképp magaménak szerettem volna sok évvel ezelőtt, amikor sok minden, ami az övé volt, 'osztásra' került... /Hálás vagyok anyámnak, amiért ezt kimondatlanul is tudta./
Ez az egyik legfontosabb tárgyam tőle, de ez nem is jó kifejezés.
Felfoghatatlanul régi, és benne van egy rajz tőlem, 1987-ből, épp csak megtanultam írni, ez az első igazi publikációm. :) Most már nem is emlékeztem, hogy decemberben ezt is lefényképeztem... De MA bevillant. 
Ezekkel a virágokkal köszöntöm most őt ma is, még ha ilyen különös módon is... 

Tudom, hogy nem csak az emlékkönyve maradt velem...