4 hét

Holnap lesz 4 hete, hogy megérkeztem. És azt hiszem, hogy már tényleg megérkeztem. Nagyobb a rutin, ezt abból érzem, hogy reggelente könnyebben indulunk neki a napnak. Aztán minden lassan tényleg ott lesz, ahol én szeretném, ahogy nekem esik jobban kézre. Alakulnak a dolgok.

Alakulnak a hétköznapi és a hétvégi dolgaim is. Most még több az itthon döglős hétvége, ami egyrészt money-kérdés, másrészt nagyon sokat gyalogolok hétközben, és hétvégén erre már nem vágyom. Ráadásul rajtunk volt a hetes eső, amiben kicsit meg is fáztam, de azt hiszem, sikerült hamar kimászni belőle.

Többen írtátok, hogy írjak, mi van, milyen. Nehéz így, mert nem sok minden történik, azzal meg nem untatnálak/szórakoztatnálak benneteket, hogy éppen melyik gyerek keveredett bele a magyar-angol szövegbe, vagy hogy tanulok matekozni angolul, stb... /Vagy írjam?/
Aztán meg jobb, ha ti is írtok, vagy ide, vagy mailben, mert úgy könnyebb párbeszédelni - még ha ez virtuális is.

Úgy hogy köszönöm, jól vagyok! :)