Új

A szeptember az egyik legkedvesebb hónapom, tele van mindig  az újdonság reményével, évfordulóval (ilyennel-olyannal), meghozza a kedvenc évszakomat, stb... De most valahogy még is nehéz a szívem-lelkem, nem akarnak klappolni a dolgok, vagy ami mégis, az sok izzadás után kezd még csak kibontakozni is, de legalább valami történik...

Így kezdtem el ma újra az angolt a kedvenc, régi tanárommal, aki előtt sosem éreztem, hogy ciki, ha nem tudok valamit, mindig sokadszorra is elmondta, megbízom benne. Amit nem tanultam meg, az  nem miatta volt. Magánban tanít, nem a Katedra keretein belül, ami mindenkinek sok szempontból jó. Heti 2x2 órát okosít, szeptemberre szerződtünk le, a többi az már egy másik történet lesz.

Alakul a saját szülinapi ajándékom, tőlem nekem, velem. Ahogy szeretem. Igaz, hogy nem szeptember, hanem október, de talán most tényleg így kell történnie.

A munkahelyi Berni dolgai azok, amik nem alakulnak jófelé, hála egy új páros seprűnek, dehát mit lehet tenni... 

"Ne fájjon a szíved azért, ami elmúlt! Ami fontos volt belőle, az már benned van, az már te vagy. S ha ott maradsz a romok között, ugyan hova épülhet mindaz, ami még előtted van?" 

Popper Péter