Csütörtöki városnézés

A nagy városnézést a Határ úti találkozással kezdtük, onnan Deák tér és Vár. Még nagyon jó idő volt (bár már minden relatív, a 35 fok is kellemes volt a 42-höz képest, más kérdés, hogy mégcsak 9 óra körüli időszakról beszélünk). 
/Erről  a napról a képeket még nem tudom mutatni, pár napra van szükségem ennek pótlásához./

Mátyás templomban kezdtük, én ajándék jeggyel (köszi!), ami én mondom, minden pénzt megér. És milyen régóta kerülgettem, hogy csak be kellene menni, stb. - és hát gyönyörű, nagyon szép emlék. Tessék menni és megnézni!
Utána még végigmentünk a szokásos útvonalamon (ja, előtte egy isteni jegeskávé térített magamhoz), meg Sándor-palota, stb.! A Várat még mindig nagyon szeretem.

Kezdett forrósodni a levegő, ezért ebéddel lehűtöttük magunkat a Mammutban (meg előrehoztam-tuk a szülinapomat - köszi!!!!! ), aztán elindultunk shoppingolni kicsit. A délutánban jártunk már benne, amikor próbálkoztunk a Hősök tere és környéke című epizóddal, ami végül nem jött össze, csak egy gyors - Ez a Hősök tere, nézzéek, fényképezzétek! - pillantás lett, mivel délután 4 óra ellenére nem lehetett a szabadban megmaradni. Erőt véve magunkon elmentünk a Bazilikába, ami még mindig gyönyörű.
Számba sem véve, hogy még mennyi minden kimaradt - ősszel kell jönni! - elindultunk még egy utolsó körre ezt-azt intézni és szétváltak az útjaink a Corvin negyednél, ekkor lehetett kábé 7 óra - ami ezután történt, már jobb lett volna, ha másként alakul, de egész eddig csodás napunk volt.