Téblábolás a nyelvvizsga körül

Azt talán már mindenki tudja mostanra, hogy az angliai vizsgáim bár nagyon jó eredményűek, de mivel iskolarendszerű képzésem volt nem tudtam annyit ugrani, hogy már az FCE-típus (itthoni középfok) meglegyen, tehát a harc itthon folytatódik. Kellett volna még egy tanév Angliában, most márt tudom.
Aztán a decemberi őrült időszak miatti tudás gyér volt, 4 % kellett volna a sikerhez... ( az egész volt 25 pont, tehát lehet számolni, hogy ez mit is jelent...)

Aztán tavaszra már teljesen aláadtam, nem bírtam foglalkozni a gondolattal, de aztán lassan felszívtam magam. Az októberi vizsgaidőszakot túl távolinak találtam, ezért gondoltam, jó lesz a júniusi... Igen, a jelentkezési határidő benne is volt a naptárban, csak meg kellett volna nézni... De pont a lejárat utáni nap néztem meg... Irtóra tudok papolni meg dumálni a határidők betartásáról meg a lusta és figyelmetlen hallgatókról, és tessék... Meg aztán minek naptár annak, aki nem nézi, ugye?
Szóval e-mail a szervezőknek, hogy lehet-e pótdíjjal jelentkezni stb, igen. lehet - jön a válasz.

Na, aztán június 3. hétfőn egész nap dilemma, hogy holnap lejár a pótjelentkezés, bejelentkezzek-e 22-re...? Tépelődök, tépelődök, de aztán elindulok, hogy még odaérjek 6-ig. Megjelenik és azt kérdezi a nyelviskolában, hogy beszéltem-e a kolléganővel. Mondom: nem, (magamban hozzáteszem, hogy minek beszéltem volna?!) - hamar kiderül, hogy azért kellett volna, mert hogy már nincs hely. Sosem gondoltam volna, hogy nem lehet menni akárhányan nyelvvizsgázni menni... Szóval telefonál A kolléganőnek, és kiderül, hogy náluk már nincs hely, próbáljak másik nyelviskolát... Rendes a srác, telefonál a 'szomszédhoz' (1 megállóval odébbra), hogy náluk mi a helyzet... Azt mondják a vonal túlvégén, hogy hát van 1 hely, de csak írásbelire, nem komplex vizsgára. Mondom, jó az nekem.... Felírják a nevem, tartják a helyet, míg átérek...  Átérek és leperkálom a 18 db ezrest és tudom, már 'csak' tanulni kell, de nagyon. De hát mi gond lehet, amikor otthon már kész a tanulósarok, egy-két színházat leszámítva üres a következő három hetem és elszánt vagyok, érzem, hogy NA MOST megcsinálom... Egy órával később leszállok otthon a buszról és elolvasom, hogy árvíz van/lesz, pakoljak... - de ezt már tudjátok...

Szóval átköltöztem, valamennyi angolos cuccot betettem és csak merengtem, hogy hogy fogok én így felkészülni... Nagy nyomás volt, néhány álmatlan éjszaka, míg beláttam, hogy így nem lehet elmenni vizsgára.... Aztán arra jutottam, hogy inkább halasztok (egyszer lehet és persze ezt sem ingyért) októberre mégis... így nem voltam szombat délelőtt megméretni magam.