Szép nyári nap

Ha már a színháznál tartunk, egy előadásról nem írtam, mert valahogy mindig elmaradt. Pár hete történt, egyáltalán nem volt érzésileg egy szép nyári nap, hogy úgy átlag feletti extra sz.r napom volt bent. És akkor, 3/4 5 magasságában megnéztem, hogy mit játszanak a kedvenc helyeimen aznap, mert tudtam, hogy nekem most színház kell, ha nem jön össze, akkor pedig legalább egy mozi, de muszáj "átugrani" egy másik világba, mert a jelenlegi nem jön be.
A Madáchban éppen nem volt semmi, az Örkényben Peer Gynt, és az Operettben Szép nyári nap. Ez utóbbi nyert, egyrészt mert vidámra és zenére vágytam, másrészt meg évek óta a "meg akarom nézni" c. listán szerepel, csak valahogy mindig elmaradt. A Peer Gynt felkerült a listára, majd legközelebb.

Gyorsan vettem jegyet a 4. sorba (mert csak oda volt), aztán 7-re elmentem a színházba. Jó választás volt nagyon, főleg, hogy Szabó Dávid és Kiskeró volt aznap (ők ketten plusz pontok voltak a Peer G-tel szemben); és hát Neoton-párti vagyok nagyon. Örök zene. Ja, és még Csepregi volt aznap, nem a váltója, tehát minden klappolt.
Ajánlom jó szívvel! :)