Virágos Áron

Virágos Áron talán 5 éves lehet kisfiúban. Szemüveges, és az a fajta kicsi szemüveges, akinek az egyik fele le van ragasztva valami mókás színes ragaccsal, de amúgy nem irigylem.
A kicsi fiúcskát második napja látom ugyanott anyukájával - Nagyvárad tér, metro. 

Tegnap délután láttam először, bent a szerelvényben már. Először csak arra lettem figyelmes, hogy kicsi kezével markol egy csomó fehér virágot - orgonára hasonlít, de amúgy ez egy bokorról lett gyűjtve (biztos útközben szedte valahol). Talált helyet, és ahogy leült volna,  már fel is pattant. Kiosztotta a mellette lévő lányoknak, asszonyoknak, néniknek a virágot- talán öten is voltak a szerencsések. Egy pillanat alatt átjárta a kocsit a meghatottság és az öröm (talán még a boldogság is), csupa füligérő szájú embereket láttam. Én egy ajtóval beljebb álltam, így a virágakcióról sajnos lemaradtam, de a jóérzés elért engem is, rögtön homályosan kezdtem látni. Ekkor még csak virágos kisfiúnak hívtam.

Ma ugyanott megyek le, messziről kiszúrom a kismanót, aki 'bézbollsapijában' és a kis jellegzetes szemüvegében rögtön felismerhető volt, kicsi kezében megint virágot szorongatott. Közben hallani lehetett, hogy mindjárt beér valamelyik metro, gyorsuló léptek és egy hang szól felé: Gyere Áron, ezt próbáljuk meg elérni...