Napi hasznos

Mivel zűrös munkás hétköznapjaim vannak, ebből leginkább úgy tudok valamennyire kintebb lenni, hogy aktiválom magam. Tegnap az történt, hogy még itthon vagy másfél órát vasaltam - most nagyon rendben vagyok :) - meg sütöttem túrós rétes muffint (by Stahl); isteni lett, persze rendesen meg kellett kóstolni.

Mivel ma meg 3/4 4-kor mentünk el megbeszélésre egészen 1/2 6-ig (!), utána még elmentem az Oriflame-ért, és közben jött az ihlet: Hiányzik a lakásból egy tanulós-alkotós sarok (ez igaz), fölsejlett előttem, hogy mit akarok, ezért elmentem egy székért a Kikába, meg párnáért és minden sikerült is, ekkor már majdnem nyolc óra volt és zárás. Hazahúztam a széket és hát mikor rendezzem át a lakást, ha nem 9 után? :) Előszedtem néhány színben passzoló dolgot, de jelentem, a tanulós sarkom kész, és nekem nagyon tetszik (a kép nem adja vissza igazán) ! :)