Az Operaház fantomja

Egy időben sokszor megnéztem (színpadon), aztán valahogy abba maradt az újabb ismétlés. Most miért jött mégis elő?

Hát ezért:



Tíz éve már, hogy bemutatták Magyarországon. Ennek kapcsán sokféle játékot hirdettek, persze alulmaradok mindben, de azért beneveztem erre 16 jeggyel. Ez most így soknak tűnik, de már lehet tudni, hogy volt aki 64-et küldött be...
 „Imádlak, Fantom!”
Keressük Az Operaház Fantomja legnagyobb rajongóját: aki a legtöbb előadást látta és ezt a jegyekkel is tudja bizonyítani. A legnagyobb Fantom-rajongó 2 belépőt kap a jubileumi előadásra, 2013. május 30-ra.
A jelentkezéseket május 24-én éjfélig a fantom10@madachszinhaz.hu címre várjuk, a jegyek beszkennelt változatával vagy fotójával együtt!


Aztán mostanáig gondolkoztam egy másik játék felhíváson is, de annyiféle ötletem volt, hogy nem tudtam magammal egyben megegyezni, úgyhogy nem nevezek. Jó esélytelenséggel nem nyerek jegyet a jubileumi előadásra, de ha már ennyit agyaltam és foglalkoztam ezzel, sok év után újra megnézem majd valamikor.
3. „Te hogyan folytatnád?”
Írd meg a Fantom folytatását 5-10 sorban. (A Love never dies történetét nem fogadjuk el.) A beküldött írások közül a Az Operaház Fantomja címszereplői választják ki a 15 legjobbat.
A 15 nyertes történet alkotóit május 27-én 17 órától Az Operaház Fantomja szereplői és alkotói látják vendégül, ráadásként Kentaur, az előadás díszlettervezője a Fantom díszletében rendhagyó kulisszajárásra invitálja őket.

Az esemény végén a 15 legjobbnak ítélt írás beküldői közül kisorsoljuk azt a három szerencsést, aki 2 belépőjegyet kap a jubileumi előadásra! A történeteket május 24-én éjfélig várjuk a
fantom10@madachszinhaz.hu címen.

Szóval a következő fantomos mesémig (remélem nem kell sokáig várnotok rá) jó szívvel ajánlom 'elő-utóképzés' gyanánt: