Sport

Na, itt most nem azt fogom írni, hogy én és a sport idén ... :) Bár tudom, nem ártana.

De most elárulom, amin szerintem sokan nem is lepődnek meg, mert tudják, hogy én a sportokból mit szeretek - nézni.

Kamaszkoromban nagyon komoly Fradista voltam és abból a bizonyos Novák Dezső-időszakból mindent tudtam. A Fradinak az egy nagyon sikeres időszaka volt. És rajongani már akkor is tudtam, a nagy kedvenc Telek Manci volt (és Vincze Ottó).
Mindent tudtam, a szabályokat, kinek mennyi sárgája van, hányas lába, stb. Ez az internet és egyéb segédeszközök nélkül nem volt ám annyira egyszerű :)

Aztán ez elmúlt és jött a vízilabda. :) Hát persze, hogy  a Kemény-csapat. És Kásás Tamás :) 
És abból a csapatból többeket is láttam élőben, de nem az uszodában, hanem a TF-en a folyosón, akkor még ott dolgoztunk helyileg. És a sportorvosok kvázi a tágabb értelemben vett felettesünk volt. Szerintem ájult voltam sokáig. :)

Később vagy ezzel egyidőben talált el a Forma 1 is, ami kezdetben csak háttérzaj volt a német lecke fölött :) Aztán érdeklődéssé vált, mert érdekelt és érdekel ma is. Régi drukkere vagyok Jenson Button-nak, de legalább ennyi jár Kimi Raikonnen-nek is. :)

Ebből csak azt akartam kihozni, hogy aki kicsit is jár-kel a könyvesboltokban találkozott manapság egy Kása nevű könyvvel. Segítek, így néz ki:


Kicsit vaciláltam, hogy megvegyem-e, vagy ne, mert akartam is olvasni, meg nem is. Aztán a köztes megoldást választottam, megvettem ajándékba. És december 25-én reggel el kezdtem olvasni és estére kivégeztem. És máris újra olvasnám. Nagyon érdekes és több pontján elgondolkoztató is. Tudom ajánlani olvasásra, mert igazából nem csak egy emberről, egy játékosról szól. Meglepő dolgok is vannak benne, amire sosem gondoltam volna.
Mindenesetre sajnálom, hogy Kását többet látom a medencében...