Nyomorultak

Nyomorultak témában nem keveset írtam már, hol ilyen, hol olyan formában.

A kapcsolatunk középiskola 2. vagy 3. évében kezdődött igazán, amikor az érettségi szünetben az egész könyvet végigolvastam szinte egy szuszra.

Aztán amikor kezdődött a nagy szerelem a musical-ekkel, egy-két dallal kerültem először csak érintkezésbe, és többen sajnálkoztak, amikor kiderült, hogy a Madáchos Nyomorultak időszakról lemaradtam. Aztán kaptam a cd-t meg színházas dvd-t is, de azért az nem volt ugyanaz... mígnem kétszer is elmentünk Kecskemétre megnézni ott a musicalt és egyre jobban összeállt a kép és egyre mélyült a kedvencség.
Közben meg kacsintgattam kinti előadások után is, a 10 éves, majd a 25 éves évfordulót is sokat néztem-hallgattam a youtube-ról.

És aztán jött az angliai színházas élmény... és nagyon vártam a mozi változatát is. Két nappal az itthoni bemutató után néztük meg, és hát a várton felüli produkció és élmény, KÖTELEZŐ program mindenkinek - kivéve aki a zenés dolgokat nem bírja. Én még fogom nézni többször is, azt gondolom - tudom. :)