Hajnali rémület

Fura álmom volt ma reggel. 4-kor megébredtem, mert miért is aludnék még ha lehet is... Aztán megnéztem egy filmet (Szív bajnokai) és 6 körül visszaaludtam, de kár volt... Angliában voltam ( a régi helyemen) és oltári nagy felfordulás volt, semmi nem volt a helyén, a kicsinek elhasznált volt a pelusa és ehhez sem találtam semmit. Az új lány meg bájolgott meg hipertürelmes volt én meg majd megőrültem, hogy miért mentem vissza...?! A nagyobb meg bele volt gyógyulva a tévébe...
Aztán ordításba kezdtem - megint nagyon sokan voltak - és azt mondtam, hogy kösz akkor én inkább odébbállok, itt van úgyis egy jobb, egy türelmesebb, egy akármilyenebb... Aztán amikor ide eljutottam, megtaláltam a popsitörlőket meg a pelenkát... aztán felébredtem :)


Tehát mindenhol sz.r... a helyzet:) Nehéz volt 8 körül észhez térni így, egy vödör kávét is megittam, és most aztán már újra dolgozom.. Nem tudom hányadik napja folyamatosan, de nem rémlik, hogy decemberben lett volna olyan nap, hogy nem dolgoztam, de leginkább november 20-tól indulhatott