Búcsúajándék - 3.

A mai nappal a végére értem az angliai túráknak és a 3-as számú, és egyben utolsó ajándéknak is.
Bár az úgy nem igaz, hogy a végére értem, mert láthattátok, hogy csak a közelben mennyi helyre lehetett menni és még ezekből is jócskán maradt, hát akkor még ami messzebb van...

Szóval a 3-as számú boríték egy retur buszjegyet tartalmazott Oxfordba. Ez is egy régi cél volt, csak valahogy mindig akadt helyette más. :)

Szóval hajnalban bebumliztam London-Victoria állomásra és 8-kor már a buszon ültem Oxford felé. Leszálltam és elindultam az orrom felé, ahogy szoktam és célirányosan mentem a Turista irodába. Most nemcsak a szokásos szórólapokért, hanem utána akartam járni, hogy sikerül-e a saját búcsúajándékomat is elintézni magamnak :) Sikerült, ez a következő poszt lesz :)

Szóval az oxfordi napot kicsit megszakítottam és átugrottam Woodstockba, mert volt ott valami, ami érdekelt. :)

Woodstockból csak néhány képet hoztam, mármint házakról (de mind ilyen):

A kis kitérő után (már délután 3-kor holtfáradtan) folytattam az oxfordi utat. Elájulva a sok korábbi széptől nehezen koncentráltam újra Oxfordra, így kicsit bóklásztam és lesegettem a kirakatokat, majd ebéd-vacsora után újra erőre kaptam. Ezzel csak annyi volt a hiba, hogy így belülről nem láttam semmit (mert addigra bezárt), leszámítva még reggel egy álom-könyvtárat.
De nem baj, jó volt ez a nap ma így, ahogy volt.

Persze közben még volt olyan, hogy hazafelé nehezen találtam a buszt (nem volt jelölés és millió helyen áll meg a millió féle társaság, de csak hazajutottam), meg túl gyorsan telt az idő, dehát egyelőre ennyi. Szép volt.

Oxfordról:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Oxford
http://oxford.utazni.info/

És  a képek: https://picasaweb.google.com/113055242432803558965/Oxford?authkey=Gv1sRgCLC-uKTzzvmCoQE