Alexander

Ma reggel a metron ülve fura emlék-villanásom volt, amikor olvastam a Metro újságban egy Toszkánás cikket.

Egészen pontosan ezt itt: http://www.metropol.hu/mellekletek/utazas/cikk/935111

Beugrott valami... Lassan két éve, már hogy volt az igazi gyönyörű Toscan utam (amint megtalálom az ottani képekről a cd-t, megosztom azt is úgy döntöttem, meg a többi utazásos albumomat is).

A Toscan -útnak az volt a lényege, hogy a szülinapomon azt csináljam, amit akarok, és persze ez egy kerek szülinap volt. Akkor már nagyon vágytam változásra, hogy valami új, valami más történjen velem. Ez volt a nagy kívánság a 30-on... Akkor este (a nagy napon) Ilonával (a nyíregyházi, de amúgy Amerikában élő nővel) vacsoráztunk - ott ismertem meg és valahogy kisült, hogy szülinapom volt, koccintottunk, Alexander-koktéllal. Isteni volt.

Pontosan egy évvel később egy kicsi Alexander elénekelte nekem a Happy Birthday dear Berni-t... :))