Stonehenge

Stonehenge olyan, mint minden képeslapon, ezt tanúsíthatom. Ezt hallottam többektől is már, de közben mégis úgy éreztem, ha már itt vagyok nem is annyira messze, hát mégiscsak "illene" megnézni. :)

Egy a gond vele, gyalog (tehát tömegközlekedéssel) nem járható.

Ezért kaptam túra formájában.

Ezen a helyen kb. 45 percet töltöttünk, ami tényleg arra volt elég, hogy gyors sétával körbefényképeztem (mert én ugyan különbséget tenni nem tudok a két szikla között), körbenéztem a shopban, mert ugye nálam ezt kötelező elem :)) és még megkerestem a klót. És már idő is volt. Már tapasztalt vagyok, buszos utaknál mindig lefényképezem a buszt, ha nagyon átlagos, akkor a rendszámot is, különben nem találnék vissza. Ez volt a mákom most is, mert egy sima fehér busz volt és ebből volt kb 10, további busz volt még vagy 30 is talán. :)

Itt olvasható a tudományos része a dolognak: http://hu.wikipedia.org/wiki/Stonehenge