Ajándék 1.

Íme, az első, vagyis a sorrendben az első számú búcsúajándékom:

1 napos buszos út idegenvezetővel Bath-Stonehenge-Salisbury útvonalon.
(Az eredeti ajándékban Salisbury helyett Lackock (bájos angol falucskák) volt, de péntek estére jött az e-mail, hogy nem indul a túra, keressünk másikat, így jött be a képbe Salisbury)

Ez volt vasárnap, 26-án.

Fél 9-re kellett Londonban lenni a Victoria pályaudvar környékén és onnan indultak a csoportok. Persze a miénk valamikor 9 után lódult neki. Beültem a legjobb helyre, mert már dörzsölt vagyok, tudom honnan lehet a buszból is fényképezni. :) Utólag is tudom, hogy jó hely volt. Egy amerikai család apuka része ült mellettem, jó fej volt és Alan-nek hívták.
Az idegenvezető jó volt (Ruth) és egyvégtében beszélt. Délutánra a sok angoltól a fejem kezdett kettéválni :)

Nagyon akartam ezeket a helyeket, jó is volt az út, csak nagyon-nagyon kevés idő volt mindenhol, szabadon semmi, és 7-kor már újra Londonban voltunk. Ha én ilyet szerveznék, indulás lenne 7-kor, és érkezés Londonba 10 után. :)

Na, lassan jönnek a helyszínek egyesével, ide most linkelem az útközbeni képeket. Ezek azok, amiket két fő úticél között érdekesnek láttam.