Röviden

Röviden - a május 30. -június 13. közötti időszakról...
Először azt gondoltam, hogy részletes leszek - de nincs miért... ;)

Röviden, mert -
- nagy nehezen,  de ezek a napok is odébbálltak
- ami végre elmúlt, azon nincs mit sokáig időzni
- bár mégiscsak ez is tanulságos volt (amit túlél az ember, attól edződik :) ) ...
- "én előre megmondtam" - sejtettem, igazam lett
- több ilyenre soha, de soha nem vágyom
- stb...


Az előzményeket tudjátok, mert még anno írtam róla, hogy egy abdai családi házat ki kellett pakolni bérbeadás miatt és leginkább ezért kellett menni (illetve ezért kellett menjen J) - bár mindent egybevetve - és előre sejthető volt - ; jobb lett volna ha csak ő megy és én inkább maradtam volna itt a csimótákkal, és akkor kevesebb idő is elegendő lett volna. 
A főhadiszállás Pázmándfalun volt, ott voltunk mi és még két ottani gyerek a szülőkkel, továbbá 5 ló, 25 tyúk és egy kakas és egy kutya + 1 nagymama.

A napok fárasztóak, idegesítőek és hosszúak voltak. Látogató alig akadt, féltenivaló bútor és tárgy annál több. Minden odébb mozdulás logisztikai fejtörő volt. 

Csak hogy elképzelhető legyen, mentünk ugye négyen, meg a két nagy bőrönd és egy nagy utazótáska (indulás előtt pár órával kiderült, hogy nem is 2 bőröndre van befizetve, hanem 3-ra...), meg a kézipoggyászok, a dupla bagi és még a 2 gyerekülés 3 részletben.
A két gyerekből egy kulturált, a másik épp a világgal ismerkedik - hogy szépen fejezzem ki magam :) Értsétek ez alatt, hogy a kétórás repülő út alatt nem gondolta, hogy a széken kéne üljön vagy urambocsá aludjon... ;)
Visszafelé jöttünk 5-en, 2 nagy bőrönd, egy nagy utazótáska, egy óriás hátizsák és 5 kézipoggyász meg a dupla bagi és továbbra is a két gyerekülés három részben, igen, ez annyit jelent, hogy a futószalagról tíz db-ot kellett levadászni :) És mázli, hogy semmi nem tűnt el, nem maradt el - kivéve a 3 csomag túrórudi, ami a hűtőben maradt. És idetartozik, hogy hoztunk még két műanyag kardot - amitől külön kellett bevizsgáltatni és feladni a bőröndöt (biztonsági okok miatt) és még egy lovag "páncélt" és egy "pajzsot" is :)

A két hét alatt sikerült néhány nap (a  két beleeső hétvégén) Bögötén lenni, amire úgy emlékszem vissza, hogy az étkezésen kívül mást aligha tettem... :), egyszer eljutni a fodrászhoz és egy sintér kozmetikushoz (már kezdek helyrejönni).
Megismerkedtem - mint írtam - az előddel, de az utóddal nem, megint rájöttem, hogy az a biztos, ami már megtörtént és leginkább még magamnak se higyjek eztán, de másnak főleg ne. :) 
Jártam kétszer Pannonhalmán, elsőre csak a fagyizás volt sikeres - az viszont nagyon is :) , másodjára már több mindent láttam - erről majd külön.

Hát röviden talán ennyi érdemleges, több egy szóval sem...