hello

hello, hello everybody,

nagyon fura dolgok tortennek a nagy 21. szazadban es a nagy culfoldon.

Vegiggondolva, szerintem most eloszor hasznalok ekezet nelkuli billentyuzetet, es most nem annyira elony az amugy szepen csilingelo vakgepelesem :)

Tegnap reggeltol nincs otthoni net es ahogy a hozzaallast elnezem, mostanaban nem is lesz / ha csak en meg nem csinalom :)) ez persze vicc, de nehanyan mar lattak engem internetet bekotni... :))

Szoval magyar tv van, R megtalalta a hangot is, nagyon buszke volt magara, epp kezdtuk volna mar korbetancolni, csak kevesen voltak a szinen, en meg gondoltam, be ne to..ak, mekkora munka volt tole... :))

Na, mara volt igerve egy tanulos nap, amibol nem sok lett, most azert masfel oraval elobb megleptem es az iskolai konyvtarban potyogok kicsit, meg igyekszem a z-t nem felcserelni az y-nal :)
Szotarazni kellett volna meg olvasni meg tobbet, hogy meg jobban a toppon legyek.

hetvegen csinaltam levarazsolt korabbi teszteket, egesz turhetoek voltak, de szerintem idon tuliak, mert nagyon beugratosak es cselesek es aki az egesz nagyszotarat eppen nem tudja beteve, hat ugy kicsit nehez az arnyalatokat elkapni. / na, valahogy majd lesz, amugy meg minden napnak a maga baja - nemdebar... :) Mindenesetre marcsak negyet alszom es bonzsurpari :)
hihetetlen egyelore meg.

Ma delben el kellett vigyem Alexet uszodaba, hat kisse masik utcan mentunk mint ajanlatos volt es ettol kicsit tobbet gyalogoltunk / tulajdonkeppen egesz jo ido volt / csak a vegen kezdett neki gyanus lenni, hogz lehet, hogy valami nem stimmel, mert igy szolt: Berni, szerintem mi elvesztunk. - idonyereskent csak ennyit kerdeztem: miert gondolod igy? :) Meg gondolkodott a valaszon, mire felsejlett az uszoda epulete...