Előd-utód

Furcsán új helyzetbe kerültem, persze nem most, de mégis most van hatása. 
Amíg Magyarországon járunk feltűnt a színen az előző babysitter és a következő is. Fura érzés... Múlt ősszel sikerült úgy intézni, hogy nem kellett köztes közös időt lenni, de még találkozni sem a leköszönővel... Erre törekszem most ősszel is... És arra is törekedtem, hogy itthon sem kelljen találkozni velük. A következőt sikerült elkerülni, az előzővel ugyanez nem sikerült, valahogy belebotlottunk már a megérkezés utáni napon Győrben, ahol egyébként pont egy jó fagyit ettünk - de már nem is emlékszem az izére végül..., mert ahogy kettesben maradtunk, máris volt néhány jól irányzott "balhorga", persze nem szószerint. 
Most itt van a kertben lent, mindenki bazsevál erre-arra, gondoltam ebben nem veszek részt :) Visszavonultam a padlásszobámba és Don Juant hallgatok :)

Mindenesetre kilógok a sorból, mert rangidős vagyok :) és csak az én nevem nem indul E-vel :))