Mostanság

Mostanság a blog 'szellősebb', mint általában, ennek oka főként, hogy nagy a meleg :) és a fejem kellőképp(telenül) tele van a közelgő két hetes "kiruccanással"...

No de, a tegnapi napon a széllel fújattam a fejem, mivel visszamentünk arra a tengerpartra, ahol legutóbb még gumicsizmában meg majdnem pufajkában múlattuk az időt. 
Isteni idő volt, de botrányosan nagy szél, aminek hatására ettem is és ittam is a homokból, remélem legalább valami hasznos dolog is jutott imígyen a szervezetembe :)
Megúsztam leégés nélkül, mert amióta annyi - minimum 50 faktoros - naptej van a kezemben, hogy szerintem a picik már eszik is - nem szoktam leégni :) ... viszont vicces, hogy a láb fejem mégiscsak piroslik fura minta szerint, mivel valószínűleg ott az kimaradt :)

A csimótákkal voltunk és R nélkül, viszont jött egy magyar-arab házaspár Ádám nevű picike fiúcskájukkal és egy kb 3 hónapos Valakijükkel pocakban. 
Jó nap volt, de tartok tőle, ha 50 évig járnék ilyen strandokra, bocsánat- beach-re, akkor sem tudnám ezt az oltári sok homokot megszokni. Viszont! A kagylókat továbbra is a természet nagy-nagy ajándékának és csodájának tartom, gyönyörűeket találtam és vadásztam ismét. :) Ilyen alkalmakkor mindig csak egy-egy jöhet haza, mert akkor idővel elöntenének :)

A mai nap hogy mivel telt el, nem tudnám elmondani, valahogy elszökött...

Holnap hétfő és jó ideig utoljára megyek iskolába, aztán kedden pakolok szerintem egyfolytában a két óriás bőröndbe és valahogy megtartva a súlyhatárt- ezek közül a bőröndök közül az egyiket már ismeritek karácsony tájáról, na kérem neki van egy társa is, most együtt utaznak. Ők és még sok -sok akármi, pl. gyerek kézi poggyász (alis magyarosan ejtve-írva: tranki, itt ez a nagy divat, de láttam otthon is - gyűlölöm... :) haszontalan egy akármi, se megfogni nem lehet, se nem praktikus, de el van vele a gyerek...) aztán még az emelet bagi és a két gyerekülés, meg akármi... Na és persze Bíborka :) Hát hogy maradhatna itt, jön ő is :) Meg a nyunyóka és még néhány alap dolog - már ami engem illet és a többi göncöt meg begyűjtöm majd Bögötén.

A terv (jelenleg éppen sokadik változtatás után) az, hogy szerdán elrepülünk Bécs felé - itteni idő szerint 5-kor és akkor este már Pázmándfalun leszünk - és onnan járkálunk hol Abdára, hol Győrbe meg még ki tudja hova nem. Én reményeim szerint péntek este már anyukám legjobb levesét eszem :) A második hétvégén lehet, hogy már továbbállunk valahova az országban, így egyelőre csak egy otthoni hétvégére készítem magam.
Június 13-án jövünk vissza.

Úgy remélem, hogy blogolni, e-mailezni, stb tudok közben is - de mindez csak idő-kedv-térerő kérdése :)

De azért Ti csak írjatok :)

Otthon a szokásos (saját) mobilomon létezem, akiknek van az I-is, azok kereshetnek azon is ... :)


Visszatérésünk utáni héten lesz két vizsgám és utána jön a párnapos holiday.... hogy hova arról majd később... :)