Társ(aság)

Hát, remélem, hogy tényleg van aki keres és majd ide is talál.... ;)


Mindig van a világon egy ember, aki a párjára vár, akár a sivatag, akár egy nagyváros közepén. Amikor pedig ezek az emberek találkoznak, és tekintetük egymásra talál, minden múlt és jövő teljesen elveszíti a jelentőségét, s csak az a pillanat és a hihetetlen bizonyosság létezik, hogy ugyanaz a Kéz írt meg mindent a nap alatt. A Kéz, amely fölébreszti a Szerelmet, s amely mindenki számára, aki ebben a világban dolgozik, pihen és kincsét keresi, alkotott egy vele rokon lelket is.
/Paulo Coelho/

Mindenesetre ezzel összefüggésben hoztam valamit :)

Amióta mindenki (na jó, csak sokak) szerint olvasnom, sőt regisztrálnom kéne különféle hirdetésekre (értsd jól: párkeresés témában), pusztán 'érdeklődésből' (=kíváncsiságból) a Nők Lapjás társkeresőbe bele szoktam kacsingatni, mert az felér egy vicclappal :)

Ma repülés előtt megvettem a heti aktuális NL-t és már ki is végeztem, de a lényeg, hogy hoztam nektek néhány gyöngyszemet, hátha valaki épp kedvet kapna némelyik alakhoz... :)

Néhány tehát a Férfi keres nőt c. részből (némelyik elég különösképpen van fogalmazva):
"180/78 éves férfi keres, de nem mindenáron egy fiatalos, empatikus, vidám, mozgékony, minden iránt érdeklődő hölgy társat, Budapestről. ..." Vajon melyik részre értendő a - nem mindenáron...? :)

"38 éves osztrák férfi, biztos egzisztenciával, 19-40 év közötti társnőt vagy feleséget keres." - kérdem én, mit kell tudjon egy társnő? :)

"52 éves, magas férfi kissé fiatalabb, talán 40 esztendős, budapesti hölgyet keres, akivel 20 éves korukat idéző lelkes és romantikus kapcsolatban élhetne, ha a hölgy klasszikus módon kezével szokott levelet írni." nos...? :))

"Amerikai pilóta magyar feleséget keres. Boldogság, új élet az USA-ban. Nyelvtudás hiánya nem akadály." ....  na vajon miért a leginkább az a lényeg, hogy magyar legyen? :)

"Szia! Budapesti, 194/34 éves, független, humoros, ápolt férfi vagyok. Rendezett anyagiakkal sürgősen keresek egy magas, független nőt házasság céljából. Élvezzük együtt az életet! ..." hm.. sürgősen? talán csak akkor kapja a nagy vagyont, ha megvan a nő is - mint a régi-régi könyvekben? :))

Ez meg az egyik kedvencem:
"Értelmiségi özvegyet szeretnék, egy halhatatlan élettársat. Alkohol és füstmentes életet ígérek. ..."


"75 éves, gyermektelen férfi vagyok, kertes házzal és jó anyagi háttérrel. Olyan szerény hölgy részletes fényképes levelét várom 62 éves korig, akire a vagyonom hagyhatom ... " na kérem... és még a pontos címet is megadta névvel együtt...

De a LEGJOBB, mert nem hittem, hogy van ilyen, DE VAN!!:
"Szívesen bemutatnám 183/30 éves, egyetemi többdiplomás fiamat magas, becsületes egyetemet végzett lánynak." - tehát minden mindegy a kedves mamának vagy papának, csak legyen papír... minél több... (?)